مرغ عشق...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

مرغ عشق...

 

 

آهای مرغ عشق...!

فخر نفروش...

معشوقه ی توهم به لطف قفس،

وفادار مانده



نظرات شما عزیزان:

فريبا
ساعت0:46---24 تير 1392
در هياهوي زندگي دريافتم چه دويدنها كه فقط پاهايم را از من گرفت در حاليكه گويي ايستاده بودم چه غصه ها كه فقط باعث سپيدي مويم شد در حاليكه قصه اي كودكانه بيش نبود دريافتم كسي هست كه اگر بخواهد ميشود واگر نه نميشود."به همين سادگي"كاش نه ميدويدم ونه غصه مي خوردم .فقط او را مي خواندم!


ehsan
ساعت19:08---23 تير 1392
اپممممممم

ehsan
ساعت11:53---23 تير 1392
زیبابود

mahdi
ساعت2:21---23 تير 1392
درود. وختی خودشون درخواس میدن من لینکشون نکنم ایا؟!
حالا مگه جای شمارو تنگ کردن لینکا هر چی زیاد تر بهتر!
راسی در باره پستام نظر نمیدی ها دفه بعد دیدی خفت کردم ها خخخخخخخخخ


ehsan
ساعت0:22---23 تير 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 22 تير 1392برچسب:,ساعت 18:47 توسط farnaz |